Witamy w dziale sprzedaży hurtowej firmy gWINNER
Polecamy nową formę hurtowych zamówień przez internet za pośrednictwem naszego sklepu.
Odpowiedni system rabatowy pozwoli dokonać Państwu zakupu w cenach hurtowych.
Dla dużych odbiorców oferujemy specjalne warunki współpracy.
Rabaty dla klientów hurtowych będą przydzielane indywidualnie. Aby otrzymać rabat prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego .
Prosimy o poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego, należy w nim wypełnić najważniejsze pola takie jak:
- Nazwę firmy
- Adres firmy
- Imię i nazwisko osoby rejestrującej
- NIP
- Numer telefonu
- Adres e-mail
Klienci,którzy po raz pierwszy zamawiają i nie są jeszcze wprowadzeni do naszej bazy prosimy o przesłanie faxem lub mailem dokumentów firmowych /NIP,REGON, dokument rejestrowy firmy/ nr faxu: 048 32 215 59 59, mail:biuro@gwinner.pl
Zapraszamy firmy, hurtownie oraz sklepy do współpracy z nami.
Akceptacja regulaminu jest automatycznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w związku z zawarciem i realizacją umowy sprzedaży na podstawie złożonego zamówienia.
REGULAMIN ZAKUPÓW DLA ODBIORCÓW HURTOWYCH
-
Sklep internetowy prowadzi hurtową sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienie hurtowe może składać każda osoba prawna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie z regulaminem. Klient składający zamówienie jednocześnie oświadcza, iż rozumie i akceptuje warunki regulaminu. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.b2b.gwinner.pl Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Każdy zakup ( w cenach hurtowych) realizowany będzie z panelu B2B. Żeby mieć dostęp do panelu B2B należy zalogować się .
3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
b) w przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 7 dni od jego złożenia, zamówienie zostanie odrzucone.
c) czas realizacji zamówienia - od 2 do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem termin liczony jest od momentu otrzymania wpłaty na nasze konto.
4.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, zamówienia złożone w dni powszechnie po godz.14, w soboty,niedziele i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
7. Do każdego zamówienia wystawiany jest faktura VAT. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do dostawy.
8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT.
Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt e-mailem pod adresem b2b@gwinner.pl lub telefoniczny z Działem Obsługi Klienta
048 32 215 59 41.
9. Wszystkie ceny dla krajowych odbiorców hurtowych podawane są w złotych polskich i są cenami netto ( nie zawierają podatku VAT). Dla zagranicznych odbiorców hurtowych ceny podawane w EURO są również cenami netto (nie zawierają podatku VAT ). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Koszt dostawy
Koszty dostawy o wartości zakupu powyżej 500,00 zł netto pokrywa Sprzedający.
Koszty dostawy do wartości zakupu 500,00 zł netto pokrywa Kupujący.
Koszty przesyłki wynoszą:
- wysyłka poczta wg cennika Poczty Polskiej
- wysyłka kurierem POCZTEX za pobraniem - 12,70 zł netto za każdą paczkę w realizowanej przesyłce.
-
wysyłka kurierem POCZTEX - 10,70 zł netto za każdą paczkę w realizowanej przesyłce
Koszty będą uwzględnione w dokumencie sprzedaży jako osobna pozycja - „koszty przesyłki"
W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt :b2b@gwinner.pl
Koszty dostawy dla odbiorców zagranicznych bez względu na wartość zakupu będą każdorazowo indywidualnie określane z firmą kurierską UPS i uwzględnione w dokumencie sprzedaży jako osobna pozycja - „koszty dostawy zagranicznej".
Mając na względzie dobro klienta i bezpieczeństwo wysyłanych przesyłek, wszystkie paczki o wartości powyżej 500 zł.netto wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej POCZTEX lub UPS. Przesyłki dostarczane są do klienta w godzinach od 10.00 - 16.00. Godziny dostawy inne niż podane, należy podać w zamówieniu.
10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
Przesyłki dostarcza:
POCZTEX, UPS- przesyłka kurierska, czas dostawy 2 dni robocze dla odbiorców krajowych
UPS - przesyłka kurierska, czas dostawy 7 dni roboczych dla odbiorców zagranicznych -
a) Jeżeli organizacja dostawy towaru spoczywa na firmie P.P.H. WITOLD GWINNER i towar dostarczany jest transportem własnym firmy lub za pomocą przewoźnika, firmy kurierskiej bądź pocztą, moment dokonania dostawy polegający m.in. na przejściu na odbiorcę korzyści i ciężarów związanych z towarem oraz ryzyka przypadkowej utraty bądź uszkodzenia towaru następuje w momencie dostarczenia towaru nabywcy lub w miejsce wskazane przez niego.
-
b) Jeżeli wysyłka towaru, odbywa się za pomocą spedytora, przewoźnika, firmy kurierskiej lub osoby oddelegowanej zleconej przez klienta, to wydanie towaru z magazynu firmy P.P.H. WITOLD GWINNER wyznacza moment dokonania dostawy polegający m.in. na przejściu na odbiorcę korzyści i ciężarów związanych z towarem oraz ryzyka przypadkowej utraty bądź uszkodzenia towaru.
Firma P.P.H. WITOLD GWINNER nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu dostarczenia przesyłki, jeżeli jest ono następstwem okoliczności leżących po stronie przewoźnika, spedytora, firmy kurierskiej, lub osoby upoważnionej przez klienta do odbioru zrealizowanego zamówienia.
11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera kurier;
- przelewem bankowym zgodnie ustalonymi indywidualnie warunkami płatności na konto firmy: PPH Witold Gwinner ul.Pocztowa 9a, 43-500 Czechowice-Dziedzice
- dla odbiorców krajowych w PLN konto 94 1240 1170 1111 0000 2409 4081
- dla odbiorców zagranicznych w EURO konto PL84 1240 1170 1978 0010 2417 8335
TYTUŁ PRZELEWU - Zapłata za fakturę ... (proszę wpisać nr faktury)
12. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem.
13. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres PPH Witold Gwinner ul.Pocztowa 9a, 43-500 Czechowice-Dziedzice. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa kupujący. Do odsyłanego towaru należy dołączyć „formularz reklamacyjny" oraz kserokopie dokumentu sprzedaży/ faktura VAT/. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są i odesłane w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia do naszej firmy. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor,proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
Reklamowany towar nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych w tym szczególności potwierdzających próbę samodzielnej naprawy przez klienta lub inne nieupoważnione osoby. Stwierdzenie takiej ingerencji powoduje utratę gwarancji i prawa do reklamacji w PPH Witold Gwinner.
Towar reklamowany zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
formularz reklamacji towaru
14. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą PPH Witold Gwinner. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dowodu sprzedaży - faktury VAT albo specyfikacji zamówienia.
15. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
16. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby sprzedającego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
17. Akceptacja regulaminu jest automatycznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych w związku z zawarciem i realizacją umowy sprzedaży na podstawie złożonego zamówienia.
Prawa autorskie
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie lub rozpowszechnianie materiałów graficznych bez zgody jest zabronione.
Wszystkie wzory, znaki towarowe i znaki firmowe są zastrzeżone.